Pages

Saturday, October 30, 2010

f.i.n.a.l~

hoi!

mood: tension~
muka camni.
MySpace

dah 2 final aku amik.
physics ngn dynamics. dua2 susah.
mcm @#^!&.

physics test smalam.
susah. tp bley jawap la.
xdela blur2 sgt.
bley kontrol macho lg dlm exam hall. heh!

dynamics test pagi td.
susah giler vavi.
wat aku tensen smpai skang.
takut fail. zzz

pagi aku bgun awal semata2 nk study dynamics.
harapan bley jawap dgn jayanya.
masuk exam hall pn muke hepi je.
MySpace
tp kuar2 je hall........
MySpace
hampir2 sewel.

hampir sume soklan xley jawap.
ni 2nd time aku rase cmni.
1st time mase aku jwp test bahasa arab SBP.
tp time 2 ade talian kcemasan a.k.a kawan2 kt sblah.
sedia mnolong sehidup semati.
tapi kali ni aku sorg2 je.
haih.
btw, aku bkn kaki tiru. harap maklum.
test arab je aku tiru. sbb slalu escape klas.
haha.

dapat pass dynamics pn aku dah bersyukur.
xnak repeat subjek ni.
so tlg doa2 kn eh. hehe.
mekasih.
MySpace


btw, final abis hari selasa.
awal 2 minggu dari bdk2 lain.
bley kacau tolong dorg study. pffft!!
MySpace

2 comments:

WA said...

WA tumpg sedih...huhu~

Amir Auxin said...

oooo tolong kami study ye :|

Post a Comment